Na początku tego roku francuski Maison Givenchy i Clare Waight Keller ogłosiły zakończenie trzyletniej współpracy i od tego czasu zastanawialiśmy się, kto zajmie stanowisko dyrektora kreatywnego. Teraz to już oficjalnie ogłoszone! Siódmy couturier Givenchy został nazwany…
Kilka chwil temu kultowy francuski Maison ogłosił na Instagramie Matthew M. Williamsa nowym dyrektorem kreatywnym, dzieląc się krótką wiadomością o nowo mianowanym amerykańskim projektancie. Jeśli jesteś zwolennikiem odzieży męskiej lub fanem „sprzętu”, takiego jak fantazyjne sprzączki, być może o nim słyszałeś. Jest 34-letnim samoukiem z Kalifornii, który zaczynał w muzyce, projektując dla Kanye Westa, a później Lady Gagi.
W 2010 roku wraz z Heron Prestonem i Virgilem Abloh założył kolektyw Been Trill, a w 2015 roku założył własną wytwórnię 1017 ALYX 9SM (znaną prościej jako Alyx – ah-LEEX – po starszej córce). Zaczęło się od odzieży damskiej, ale stało się jedną z najbardziej ekscytujących marek, które można pokazać podczas Paris Fashion Week: Men’s.
Williams twierdzi, że jest niezmiernie zaszczycony, że może dołączyć do Domu Givenchy. Wyjątkowa pozycja i ponadczasowa aura Maison sprawiają, że jest niezaprzeczalną ikoną i nie może się doczekać współpracy z jego pracowniami i zespołami, aby przenieść go w nową erę opartą na nowoczesności i inkluzywności. Mówi także, że jest wdzięczny grupie LVMH za powierzenie mi możliwości spełnienia życiowego marzenia. W tych bezprecedensowych dla świata czasach chce wraz ze swoją społecznością i współpracownikami wysłać przesłanie nadziei i zamierza przyczynić się do pozytywnych zmian.
Mathew Williams ostatnio współpracował również z Moncler Genius i jego przyjacielem Kim Jones w Dior Men, ale to jego pierwszy raz na czele marki należącej do LVMH. (Alyx była finalistką nagrody LVMH w 2016 r., która przyznaje nagrody pieniężne i mentoring nowo powstającym wytwórniom, które zgłaszają się i rywalizują o jej uwagę – oraz daje kierownikom LVMH możliwość zbadania krajobrazu projektowego).
Jako dyrektor kreatywny Givenchy zastąpi on projektantkę Clare Waight Keller, która ustąpiła w kwietniu po zaledwie dwóch i pół roku. Obaj mają bardzo odmienną estetykę. Miękkie, eleganckie krawiectwo Waight Keller czerpało inspirację z samego pana Givenchy i przemawiało do kobiet takich jak Meghan Markle, która w szczególności założyła suknię od projektantki na swój ślub z księciem Harrym. Tymczasem Williams ma ostrzejszy, bardziej lśniący, bardziej futurystyczny styl. Duże aluminiowe sprzączki, które zakłada prawie na wszystko, przypominające te na uprzęży spadochronowej, zostały niedawno nazwane przez Drake’a w jego piosence „Tootsie Slide”. Ogólnie jego praca jest prawdopodobnie bliższa pracy Riccardo Tisci, który był dyrektorem kreatywnym marki przed Waight Keller, a teraz pracuje w Burberry.
Podobnie jak jego poprzednicy, Williams będzie odpowiedzialny za wszystkie kreatywne aspekty marki, w tym zarówno damski, jak i męski design. Projektant zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję dla Givenchy w październiku w Paryżu. Wejdź do pięknego świata Givenchy.
Mgiełka do włosów Givenchy L’Interdit, elegancka i świeża
Tak, jest inny sposób na cieszenie się klasycznym zapachem L’Interdit. Wzbogać swój system zapachowy dzięki mgiełce do włosów Givenchy L’Interdit; drzewno-kwiatowy zapach do włosów nasycony tymi samymi wyjątkowymi nutami, co kultowe perfumy. Rozpoznawalną formułę perfum stworzyli perfumiarze Dominique Ropion, Anne Flipo i Fanny Bal. Mgirłka otwiera się cytrusową bergamotką i soczystą gruszką, po czym rozkwita serce uformowane z kwiatu pomarańczy, jaśminu i tuberozy. Kiedy osiądzie na twoich lokach, znajoma baza słodkiej paczuli, wetiweru, kremowej wanilii i piżmowego ambroksanu odsłania wyraźnie kobiecy ślad, który aktywuje się z każdym ruchem włosów.
Elegancki zapach mgiełki do włosów Givenchy L’Interdit doda wyrafinowania każdej stylizacji. Jego lekka konstrukcja nie obciąży włosów, ponieważ klasyczny aromat otula każdy kosmyk bardzo delikatnie, tworząc uzależniający szlak, który utrzymuje się, gdziekolwiek jesteś. Ultra nawilżający i antysmogowy, poprawi również ogólny stan Twojej fryzury. Pozostawi jedwabiście miękkie, lśniące włosy, które będą pachnieć Twoimi ulubionymi perfumami. Każdy fan L’Interdit natychmiast rozpozna tę mgiełkę zapakowaną w charakterystyczny dla Givenchy flakon, który wygląda tak wyrafinowanie i szykownie, jak pachnie esencja w środku.
Piękna mała rzecz, perfumy Givenchy L’Interdit Solid
Przez lata pracy w świecie kosmetyków natrafiłam na wiele pięknych i wyjątkowych opakowań. Przez lata zebrałam ładną kolekcję solidnych perfum, często przebranych za złote pudełko na pigułki. Specjalne drobiazgi do noszenia ze sobą w designerskiej torebce, ale często zbyt piękne, by je nosić..
Teraz kolekcja L’Interdit francuskiego Maison Givenchy przedstawia nowy produkt, pachnące stałe perfumy. Nie złote „pudełko na pigułki”, ale w bardzo atrakcyjnym opakowaniu w kształcie szminki. Twórcy domu uznali, że perfumy Givenchy Solid w tej formie będą idealne do delikatnego nakładania w ciągu dnia na dekolt i nadgarstki oraz do noszenia w torebce.
Oczywiście rozpoznawalną kompozycję stworzyło wybitne trio perfumiarzy Dominique Ropion, Anne Flipo i Fanny Bal. Zapach bazuje na kontrastach pomiędzy białymi nutami kwiatowymi (tuberoza, jaśmin, kwiat pomarańczy) a głęboką i ciemną bazą nut drzewnych (paczula, wetiwer). Kolekcjonerską edycję można kupić w markowych butikach oraz w wybranych sklepach na całym świecie.