Carolina Herrera Good Girl Legere Eau de Parfum

Carolina Herrera Good Girl Legere
Carolina Herrera celebruje dzięki wprowadzeniu na rynek nowych perfum Carolina Herrera Good Girl Legere Eau de Parfum. Good Girl Legere otworzyła nową stronę w historii perfum i firmy. Zapach z orientalnych roślin w oparciu o wymowną parę, która stanie się bardzo szybko wykładnikiem: jaśmin, godło domu Herrera od samego początku i bobu, uzależniającego akordu.

Na rynku charakteryzującym się szybkością ze względu na lawinę premier Good Girl Eau de Parfum jest dziś klasycznym i jednym z najlepiej sprzedających się perfum na świecie. Kamień milowy, który nowojorska firma chce powtórzyć dzięki nowatorskiemu rozdziałowi zapachowemu, który zawiera nowy typ jaśminu, bardziej kwiatowy i miękki, nutę wyjątkowej jakości: Imperial Sambac.

Carolina Herrera Good Girl Legere Eau de Parfum jest odą do silnej kobiety, zaproszenie, aby cieszyć życiem i objąć w nim rolę, jaką chcemy. Jest odą do femme fatale, która ośmiela się grać ze słodyczą mleka Tonka i del Dulce. Ten nowoczesny zapach, sygnowany dla kobiety, zachęca do zabawy i bycia niegrzecznym; bo dobrze być złym!

Połączenie drewna (drzewo sandałowe) z kwiatami (Ylang Ylang, jaśmin) opowiada historię równouprawnienia kobiet i przepychu natomiast słodkie, kremowe mleko, komunikuje zmysłowość. Tonka natomiast łamie formy i pojawia się skrystalizowana słodycz.
„Orientalna roślinność ożywia i uwodzi. Otwiera się jak kwiat w ciągu dnia i nocy. Nie narzuca się, raczej dostosowuje się do tego, co składa hołd odważnej kobiecości „, podsumowuje perfumiarz Louise Turner. Dodaje: „Legere (światło) nie jest synonimem świeżości. EDP ​​Legere nie traci siły ani odwagi wcześniejszych perfum. Surowiec jest ekskluzywny, a trwalość na skórze bardzo długa „.

Innowacja jest również w butelce, wyrafinowany i smukły kształt. „Aby wyprodukować pierwszą, trzeba było 600 testów, a do osiągnięcia celu setki więcej”, mówi Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywny zapachów firmy. Kolor był wyzwaniem: but zmienia kolor z ciemnoniebieskiego obcasa w subtelną przezroczystość na czubku.

Butelka, but, symbol kobiecej mocy, zachwycił pół świata. Projektantka Carolina Herrera przypomina, kobieta potrzebuje dużo butów i nigdy nie ma ich za wiele: „Jeśli ktoś mówi, że masz zbyt wiele, przestać z nim rozmawiać”.
A kto lepiej niż Karlie Kloss, modelka, wspierająca kampanię reklamową, reprezentuje Good Girl Eau de Parfum Legere.? Triumfalna amerykańska modelka uosabia wielopłaszczyznową postać, szyderczy urok i wyzwoloną autentyczność tego nowego aromatycznego rozdziału.

Dodaj komentarz